منتدى الدفعة 25
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

تطوير خدمات منتدي الدفعه 25

3 مشترك

هل توافق علي هذه الفكره ؟

تطوير خدمات منتدي الدفعه 25 Vote_rcap100%تطوير خدمات منتدي الدفعه 25 Vote_lcap 100% 
[ 7 ]
تطوير خدمات منتدي الدفعه 25 Vote_rcap0%تطوير خدمات منتدي الدفعه 25 Vote_lcap 0% 
[ 0 ]
[ 0 ]
[ 0 ]
[ 0 ]

مجموع عدد الأصوات : 7

تطوير خدمات منتدي الدفعه 25 Empty تطوير خدمات منتدي الدفعه 25

مُساهمة  ahmed altayb الأحد أغسطس 19, 2007 11:27 am

سعيا منا الى تطوير خدمات منتدى الدفعة 25 ليكون على مستوى عالي من الامكانيات والجمال والسعة وبعد موافقة محمد عباس وتجهيزه للمنتدي الجديد مع امكانيه رفع الكتب والكثير من الخدمات الاضافيه والمنافسه العالميه في المواقع تم وضع الاتي:
حجز مساحه كبيره مع تغير اسم الموقع بتكلفه تقدر500 الف جنيه وتم جمع 40 الف حتي الان وقد قررنا الان ان يدفع فرد غيووووووووووووووووووووور علي منتدي الدفعه 25 20الف جنيه او مايستطيع وذللك عن طريق الدفع المباشر الي محمد عباس او تحويل رصيد الي محمد عباس وارجوا الاسراع وتبليغ الباقين لانوا نحنا متمنين البرنامج ده يقوم خلال اسبوع وارجوا المساهمه والاهتمام كان بالدين اما بالنسبه للخارج السودان (محمد تاج مثلا) مائه ريال علي الاقل
وارجوا الجديه بس عشان المنتدي ماعشان حاجه تانيه وانا متبرع بالاربعين دي ومن يريد الزياده مافي اي مشكله

ahmed altayb
البرونزية
البرونزية

تطوير خدمات منتدي الدفعه 25 Empty رد: تطوير خدمات منتدي الدفعه 25

مُساهمة  باسطه الأحد أغسطس 19, 2007 7:05 pm

ربنا يوفقكم وأنتم تحملون هموم الدفعة 25 وتسعون بكل جدية للبقاء في المقدمة كما عهدناكم دوماً وأنا بمشيئة الله معاكم قلباً وقالباً وكل المطلوب مني أنا تحت أمركم ولو إحتجتو لأي خدمة أنا ماعندي مانع عشان الدفعة 25 أقدم عمري كلو والغالي يرخص ليهم بس أهم حاجة نكون دايماً قدام الكل .

آخيراً : رسلو لي رقم حساب عشان أرسل ليكم القروش .

وتقبلوا فائق إحترامي
باسطه
باسطه
الرتبة الذهبية
الرتبة الذهبية

العنوان : مدني - حي مايو ونص

http://www.quest.net

تطوير خدمات منتدي الدفعه 25 Empty رد: تطوير خدمات منتدي الدفعه 25

مُساهمة  toproot الإثنين أغسطس 20, 2007 11:48 am

السلام عليكم ،

الله يعطيكم العافية على الجدية cheers cheers ، ونخاطب باقي الاعضاء المساهمة في هذا المشروع خاصة وان المشروع كبييييييييييييييير rendeer rendeer rendeer

، مع تنمياتنا بالتوفيق
toproot
toproot
البرونزية
البرونزية

العنوان : السودان-الجزيرة-مدني

http://myfriends.myfreeboard.net

- مواضيع مماثلة